Nöjda utställare

Träffa utställare på Allt för Hälsan

Läs om varför företag väljer att ställa ut och fokusera på ett deltagande på Nordens ledande event för en hälsosam livsstil.

Maria Åkerberg

"Vårt mål är att visa upp varumärket och guida kunden vidare till en återförsäljare av våra produkter, och då är Allt för Hälsan en bra kanal där vi når ut till många nya potentiella kunder. Vi är väldigt nöjda med vårt deltagande och delar samma värdegrund som mässan."
Maria Åkerberg, grundare

Workout Empire

"Vi är med på Allt för Hälsan för att sprida vårt varumärke och prata med nya kunder. Vår försäljning på Allt för Hälsan 2019 gick otroligt bra! Det roligaste med deltagandet på Allt för Hälsan är att träffa nya människor, för det är i slutändan kunden som är avgörande för oss företagare."
Caroline Öberg, vd

ICANIWILL

"Vi är väldigt nöjda med Allt för Hälsan 2019 och att satsa mer på både monter och upplevelsen för besökarna fungerade bra för oss. Försäljningen ökade från tidigare år och att få träffa nya och befintliga kunder i ett personligt möte är något vi sätter stort värde på."
Gustaf Ollas, grundare

Lohilo

"Vi på Lohilo tror på det fysiska mötet och är med på Allt för Hälsan för att träffa kunder och själva hitta inspiration. Att vara med på Allt för Hälsar gynnar oss på alla plan – vi säljer våra produkter, träffar nya kunder och samlar på oss det vi behöver för att utveckla vårt varumärke."
Fannie Johansson

Carly’s Natural Company

"Vi är med på Allt för Hälsan för att våra kunder är här och Allt för Hälsan ligger väldigt bra i linje med vårt eget varumärke. Vi är oerhört nöjda med vårt deltagande 2019 då jag tycker att mässan var bättre än någonsin! Det ger självklart bra synlighet att vara med och man får en riktig energiboost!"
Henric Persson, vd och medgrundare

Svensk Hälsokost

"Att vara med på Allt för Hälsan är ett perfekt tillfälle för oss att komma ut och träffa våra kunder, eftersom vi enbart är en webbutik. Vi är med för att inspirera besökarna till en bättre hälsa och sprida vårt varumärke. Här får vi ett ansikte på kunderna och har möjlighet att prata med dem, vilket är jätteroligt och viktigt för oss."
Malin Rosendal och Sara Söderström

Power Plate Sverige

"Vi sålde betydligt mer på Allt för Hälsan 2019 än året innan och har många leads att ta hand om efter mässan. Vi vill träffa besökare som är intresserade av hälsa, och det gör vi här."
Staffan Göransson, vd

Wilma & Louise

"Allt för Hälsan har samma målgrupper som vi och riktar sig till människor som gör medvetna val, är aktiva i sin livsstil och där majoriteten av besökarna är kvinnor. Det bästa med att vara med här är att träffa mina kunder, svara på deras frågor och sprida varumärket."
Louise Härntoft, grundare